. -
Annonser från BloggPartner

Guldvärt!

Jag satt hemma på golvet 10cm framför tv:n lekte lite halv insatt med Frans, tårarna rann ner..Tankarna var hos Sanchez. Sandra ringer o säger att hon kommer.
Efter några ynka minuter är hon hos mig med mitt favvogodis o fanta!
Inte nog med det, hon har med sig ett paket.
Hon har köpt min favvo film till mig!
Tack hjärtat!
Efter DH begav sig Gert vidare, för att förgylla folks kväll. Dock inte alla som vill ta den äran till sig!
Tooo bad foor you!
Kvällen fortsätter i en bra anda, Koffe följer med mig på kvällsrundan med Frans. Alltid skoj o prata me honom. Vi smed riktigta spöökplaner. Så se upp!
När jag o Koffe skiljs åt ser jag hur en cykel saktar in o stannar jämnte mig.
Tanken:
NEEJ inte ett fyllo som ska stalka mig igen!!
Men ick de e min granne som fått låna Barnhemmet av mig för typ 1 månad sen! Han gillade den lika mycket som mig o tackade o bokade!
De e konstigt när man tycker att man alltid e hemma o sen e de tydligen inte så!

Imorgon kommer ja få ett besked som kommer vara avgörande!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback