. -
Annonser från BloggPartner

Hel igen!

nu är familjen samlad. sanchez fick komma hem idag med många o mycket stränga regler!
nu ligger han här i soffan med mig o myser till en massa tända ljus! frans leker mest med sig sj!
guud vad skönt de e att ha honom hemma igen!
känner mig lugn, nu tänker vi inte på något negativt eller framtiden. nu ska ja o sanchez mys för all framtid!
nu e de bara en sak som fattas sen kan ja säga att ja e fullbordad!

O lördagen den 13 e de rejäl reunion med tjejerna. vi ska samlas hos Lena o festa heeela natten!
jag, sandra, lena, maria, petra och martina!
De kommer bli rejält skoj!
dags att planera klädval redan tror ja så ja slipper få tuppjuck!

sköt om er o va inte snåla på att säga vad någon betyder för er!
jag ska försöka skärpa mig med de. jag har insett hur snabbt något kan tas ifrån en och hellre öppna munnen en gång för mycket än en gång för lite!
O vem blir inte glad över en liten kärleksförklaring:)



Kommentarer
Postat av: Lena

inga tuppjuck den 13e!! då vill jag ha dig med!! :D Kramkram

2008-12-03 @ 21:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback