. -
Annonser från BloggPartner

Naaaatten.....

Hej på er denna lucia dag!
Den första halvan har i alla fall varit bra. Martina kom förbi med bella lite efter 9, sen har vi myst hela dagen. När hon somnade satte jag fart och städade ordentligt!
Nu är de pricken över i:et fint i lyan!
Hade lite skön julmusik i bakgrunden, o för första gången på 4år tog jag åt mig av last chrismas låten! Texten va nästan skriven efter mina tankar just nu!
På något lustit sätt så är de flera låtar som går rätt in i mig nuförtiden. Katie Perrys nya, hot and cold...e ju verkligen så rätt de kan bli..inte mer rätt än att ...hmm kommer intepå någon bra liknelse,.

Kvällen ska spenderas at lenas place. Lite luciafest. Ska till dagens ära vara kläd i något passande tema!
Får se om jag hänger med vildkatterna ner på stan!
Tror de finns stor risk för en mycket galen kväll!


You hot and youy cold, you yes and you no!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback