. -
Annonser från BloggPartner

Tyngder på ögonlocket!

Söndag igen...de går så fort allting!
Jag o Tommy min bror har vatt o köpt gran idag. Böev en fin kungsgran...för 360spänn!
Hämtade även ut mina skor från klackbaren. Vilket jobb de hade gjort. Som helt nya! Är verkligen nöjd med deras jobb som de har gjort för mig!

Gårdagen bjöd på galaj! Träffade en massa härligt folk som ja inte sett på evigheter!
Min Sara e ju hemma nu o de e guldväärt. Vi har inte hunnit ses ännu men att veta att hon e hemma är väldigt rogivande!
På mårtensson var de lika mycke drag som vanligt...O där sprang ja på en kär släkting. Han drog tag i mig på dansgolvet, vet har visst den del släktdrad i oss ändå!
Stötte på min första pojkvän kunde inte minnas att de skiljde så mykke i längd på oss. Men de kan bero på attt ja inte kunde gå i högklackat med tillsammans med honom!
Blev bjuden på Eva-lensa av johan som tack för att ja körde dem hem idag!
Så ja kna väll inte klaga på min söndag egentligen.
Men lite kvällsmys hade inte skadat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback