. -
Annonser från BloggPartner

Efter en del kritik!


jaag efter en del kritik ska jag lova att skärp mig med bloggen! 
kanske i alla fall kan uppdatera den 1 gång i veckan...känns bara som om ja inte har nått vetiigt att blogga om! Mitt liv är gansla trist...vaknar halv 7 är på jobbet innan 9 o sen jobbar man till 18!
Ikväll ska ja dock göra något skoj, fixa min överläpp..har gåttt länge sedan sist! Har bara vatt en massa krångel först skulle jag vara där 17.15 och sen blev det 17.00 och nu ska ja inte vara där förrän halv 7...
Så ikvälll kommer man sitta hemma med Kalle Anke läpp, hett!!

Ihelge ska maria ut och hitta en pojkvän, de kommer inte bli några problem!

Kommentarer
Postat av: maria

Maria? Va fan det är du och jag Benny Bansson. Du och jaaaaaaaaaag. Protestera hur mycket du vill jag vet att du kommer pimpla vin med mig och köra en Jennys speciel mot slutet av lördagsnatten ändå.

Postat av: Philippa

Det tycker jag du får göra, så jag har nåt å läsa på dagarna=) tiden som "hemmafru" kan gå ganska låååångsamt ibland....=)

2008-02-22 @ 21:22:04
Postat av: din sara

hola guapa!
Jag ringer dig ikväll..så du vet. och svara då för fan! Puss

2008-02-24 @ 12:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback