. -
Annonser från BloggPartner

Freedag!

Äntligen fredag! Sandra kommer förbi ikväll så ska vi väll hitta på nått skojsigt! Alltså det finns så mycket jag vill skriva här på bloggen men kommer aldrig på hur ja ska formulera mig!
Får väll gööra de kortfattat!

Tjejer...lev inte på er kille, betala ert för era pengar! det är inte speciellt fint att snylta! En fin tjej lever inte på någoin annan!
Betala för dig sj!

Attans att jag skulle drömma om dig! Trodde att förra gången var den sista..o inte för att de räcker jag ha drömt om dig 2 nätter nu o generar i att ja inte vill vakna och försover mig! Ha vaknat 8 nu två mornar i rad och ja fått stressa som ett djur till jobbet!

Att en kille kan dömma hur du sköter ditt "hair down there" bara genom att titta på dig är ganska skrämmande!

image162
Innan den blev en leksak!


ett mindre bra försök på fyllan att ta foto! Hmm vilka e de på bilden by the way!?


Kommentarer
Postat av: Philippa

hahah tårtan va ju skit fin=)kolla min blogg me...phlippa.blogg.se:D

2008-02-20 @ 09:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback