. -
Annonser från BloggPartner

Gynning!

Jag hann hem för att se lite utav Gynnings program!
 Härligt!

Visningen var helt ok, dock inget som jag kända den där känslan för! den där känslan : AAA de där ska ja göra imorgon!
Det var kanske inte en visning i vår cup of the, som man hade sagt på de "trendiga" salongerna i HSTD!

Efter Sandras om målning i matrummet kände jag att jag blev super sugen på att måla lila i salongen!
Ska ta upp iden med min kollega imon! Lite sådär mörk murrig lila!
Måste få renoverat där nu om ja ska palla stå i den däre salongen!
Man vill ju gärna bli inspirerad av sin lokal!
Sen hade ja gärna velat ha en kristallkrona och mörkbruna hyllor till produkterna!
Investerade i nya saxar idag med, money spender, Yes we are!


Jag har fortfarande inte släppt sökanet efter en snygg vinter jacka...haha!

by the way så tror ja att jag trivs bra med min nya hårfärg nu!
Hade en fotogalen morsa som ville ta foto på när sin unge klippte sig för första gången, när han ville se foton direkt efter så var ja snabbt på att kika!
Givetvis på mig sj o den nya hårfärgen haha!


Sovmorgon i morgon men ska ändå upp vid 8 och gå en runda och få i mig frukosten på en bra tid!!
Beachen 2008 känns inte längre som den värsta mardrömmen, bara den näst värsta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback