. -
Annonser från BloggPartner

Haha juuust de

Hej Jenny!
Det är lite segt på jobbet så jag tänkte skriva en dikt till dig!

Du är min käraste Jenny
Ibland händer det att jag kallar dig Benny
Fast du är inte spänni(g)
Du är min vänni
Earl, Earl, Earl
Jag vill bada med dig i en vattenpöl
och dricka vodka redbull
och bli lite full
så du kan sno en kåv
fast denna gången med en håv
så du inte bränner din hand
så du kan spela gitarr i vårt band
det ska heta vildvittror 4-life
och du ska bli min wife!

Tack för mej.
Hej.

----------------------------------------------------------

Oj blev den så uppskattad? :)
Då tar vi en till.

Jag minns att det var vår
Och Jenny hade precis gjort förlängning i sitt hår
Vi spelade volley boll med en kille som precis hade duschat
sen fick vi för oss att vi till stan skulle ruscha
men Jenny och jag med cykeln vurpa
och inte fan fick vi nuppa
men vi fick iaf åka båt
när slisket kom blev jenny kåt
hon försökte hoppa överbord
begå självmord

----------------------------------------

min vän hade en guybar
guybar var en bil
min vän krockade guy bar
men hon gjorde det med stil
och utanför guybar rann amazonas
men över det ska man inte förvånas
mest vara glad för att det kom framifrån
för tänk vad det hade varet knaset (knasigt)
om det istället kommit från fjaset




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback