. -
Annonser från BloggPartner

Snön brer ut sin oskuld!

Heeeej!

Nu har ja vatt hemma från Tandådalen ett par dagar, de e otroligt vad snabbt man kommer in i vardagen igen!
Säger ju bara de att denna semestern bara kan sammanfattas med få ord!
Men ett av de bästa orden skulle nog vara
SJUKT
...................

Vi begav oss en kall lördagsnatt, som började bra fram tills ja fick fruktansvärda magknipor och illamående! Som tur var kunde en kille vid namn Anders kör en bit så ja kunde kurera mig!

Redan första dagen gav vi oss ut i backarna. Jag likt Bambi på min skidor trodde jag att Kim o Johannes skulle vara på sin bräda! Men icke, garbbarna tog sig suveränt ner för backen! Efter ett par timmar va jag som Stenmark! (ett uttryck som ligger i släkten)

På måndagen fyllde Jonte år som satt hemma i stugen pga av sin axel som hoppat ur led! Därför så ordnade vi till en super fin tårta med grädde, vaniljsås o jordgubbs sylt. På den skrev vi Jonte 22 med non stop!
Jonte kunde även läsas om Jonvie hehe!
Bild på denna vackra tårta kommer senare!

Här kommer redan i en kortare sammanfattning:

Veckans.......

Händelse:
Rätt många alternativ till denna punkt! Men mest skrattade jag nog när det efter en blöt utekväll spårade ur med påläggs ätandet!
Johannes Austin Powers inspirerande dans på Fjällis

Mest sagda:
-Lägg aldrig handen på en kvinna, va en man!

- Smash, Slash, Sach

Roligaste sagt:
-Fan går du på någon hälsokur eller? Ärter och majs!


-Philip, what colour has the wind? (sagd med härlig engelsk accent)

Typiska:
Att bröderna Berggren lyckades båda slå någon kroppsdel ur led!

Äckligaste:
Kan vara duschen efter ett våldsamt tårtkrig (jaa med tårtan som vi la ner en massa tid på)

Mest sedda:
Haha ska för den personen skull inte skriva ut de!

Bästa minnet:
Det minne som ja kommer ta vara på mest efter denna resa är hur otroligt skoj jag haft! Så mycket som ja skrattade under denna resan har ja inte gjort på lääänge! kan därför inte ge er någon direkt händelse som ja kommer ta med mig!

Detta var vad ja hade att säga om resan för tillfället kommer säkert dyka upp någon detalj framöver!

Nästa resa ska ja bli grymt bra på snowbord!


XXX



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback