. -
Annonser från BloggPartner

Dagen med det stora D:t

Gomorrron!

Äntligen e det lördag, ikväll är de partaj som aldrig för tror jag!
Ska alldeles strax bege mig ner på stan för att inhandla allt. Sandra ska joina mig en runda innan hon ska till jobbet.

Vaknade halv 9 o flög upp, jag skulle ju hinna se Jonson & Pipen....men just idag sänder dem något annat! Typsikt jag som verkligen hade sett framemot det idag!!

Även denna morgon starta jag dagen med en smoothie, idag testade jag att mixa hallon och blåbär! Måste  nog säga att de får bli en nya favvon! Lagom söt!

Såg en av de sämsta filmerna ja någonsin sett! Catacombos hette den, Pink hade tydligen en bärande roll i den! Visst den va väll riktigt otäck men inget ja rekomenderar!

Nå håller ni vad ni lovar så ses vi i dimman :)

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback