. -
Annonser från BloggPartner

Lite uppmärksamhet

Jag vill bara uppmärksamma om en sak!!
I helgen köpte jag en klänning/topp från Gina Tricot som är tvådelad, jag köpte den i svart/vit. Tanken slog mig när jag kom hem. hur fanken ska ja tvätta den??
jag tvättade den för sig sj och la även inte en colorcatcher(en pappersbit som gör att du kan tvätta olika färger) när jah tog ut den ur tvätt maskinen var den vita toppen GRÅ

Vet dock inte hur man ska undvika detta problem!
man kan ju köpa den för en 1 gång användning, men de är ju trist!!!

Har tyvärr ingen bild att demostrera med!!!

XXX


Kommentarer
Postat av: Pjs

hej

jag brukar fylla badkaret halvvägs ungefär,sedan hälla i ett par dl klorin i badkaret doppa vita plagg eller lämna dem ca 30min i vattnet så blir den som ny.det gäller att vända plagget då o då samt se till alla hela varit doppad ordentligt. kanske svårt eftersom du har den svarta delen, du kan ju alltid reklamera,om du följt anvisningarna, dagens affärer är ganska scyssta med reklamationer.

hoppas det kan hjälpa

2008-01-13 @ 17:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback