. -
Annonser från BloggPartner

Thank God its Friday

Jaha då va de äntligen fredag, veckan ha vatt bra! Fyllde år i onsdags och fick en del fina saker!
Kanon!
Nu är man ett år mer erfaren! Året som 21 har lärt mig en massa saker som ja kommer bära med mig, året 2007 var också det året som ja återigen fann mina kära vänner Sandra och Petra! Fattar inte hur mitt liv dett ur innan! Toppen att de finns med i bilden igen!
Sandra känner mig alltför väl, ev henne fck ja en toppen fin klänning och en body!
Båda satt kanon och jag gillade dem starkt!(Bilder kommer)
Ja som sagt där fick hon till det min lilla Gert!

Så nu på lördag är de kalas som gäller, kvällen börjar här över 1 glas skumpa, sen ska vi nfinna oss på Pios halv 8 för att avnjuta en god middag sen får kvällen visa vart vi ska, men ja vet att de kommer bli galet skoj!
Det går liksom inte ha tråkigt med TVG gänget!

Idag börjar ja lite senare, såå skönt! En sovmorgon är alltid välkommet! Så idag börjar jag dagen med en smoothie! Ha testat lite olika smaker nu men ja tror nog att hallon med vanligyohurt är min gavvo! Och de tar enbart några min att göra!
Rekomenderar starkt!

Känner att  ja e lite dålig med bilder...fixa fixa!!

Är det bara jag som trott att torso är en typ av tatuering, eller en tatuering på en viss kroppsdel!?
Tydligen haha


Ha nu en toppen skön fredag! Dt ska ja försöka!


Kommentarer
Postat av: Philippa

Det är du och william som använder body:D Jag vill med ha en, var är den köpt?=)

2008-02-20 @ 08:32:29
Postat av: Jenny

heej PH! ja de e toppen snyggt, lite jobbigt när man ska på toa dock! den e köpt på gina o finns i svart,grå,blå o vit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback