. -
Annonser från BloggPartner

Upptäckter

HeejHeej!
Vilken otroligt dålig blogerska jag har varit på sistone!
Har egentligen haft en del skoj att berätta om och visa er!

Idag är jag hemma min andra dag från jobbet har drabbats av någon slags influensa, måste vara någon kund som smittat mig! Snälla människor är eller har ni varit sjuk ge er inte ut i samhället en dag för tidigt! Då tar vi ju aldrig dö på denna skiten!!
Idag mår ja dock en anings bättre, kan i alla fall sitta upp o hålla ögonen öppna!

Satt och letade lite bilder på VS modeller när jag plötsligt stötte på något  som är så mycket amatör än något annat i världen! Jag kan i alla fall säga att jag fick mig ett mycket gott skratt!
Tänka sig vad som kan ligga gömt på internet!

Klockan e bara lite efter 11 och jag sitter bara o längtar till kl 19 då AFV börjar på kl 5. De kan vara de bästa pogrammet som sänds! Jag är mycket road av dessa löjliga filmer!
Men just sån är min humor, Löjlig!

Nu är det verkligen snart dags för Sälen, första ska ja hinna fylla 1 år äldre men de ser ja inte lika framemot som Sälen!
Har redan planerat vad som ska finnas med i packningen och reskläder!

image161

Kankse dessa lite varmare underkläder!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback