. -
Annonser från BloggPartner

Hjärta

Det första jag gör varje morgon efter morgonpromenaden är att sätta på datan och äta min frukost framför the voice!

Sedan söker jag alltid upp dessa 3 bloggar:

havemercyonme.blogg.se

frankiesaysrelax.blogg.se

och numera
petrasnattamat.blogg.se välkommen tillbaka honey!

Ikväll har jag tittat på den sjukaste filmen på väldigt länge, för ett par minuter trodde jag att jag skulle kräkas vilken minut som helst. Det var en mycket aggresiv kvinna som jagade ett gäng små tjejer ute i skogen. När hon fick tag på en av dem så körde hon upp olika verktyg i tjejen som skrek av sån fruktansvärd smärta. Jag trodde inte att jag såg rätt!
Jag vill varna er alla för denna hemska film! Sandra, Petra och jag var inte dirket på vårt bästa humör efter det!

Imorgon är de schlagerfest.....vem ska jag "klä" ut mig till?
Har ni inte några roliga förslag? Förslag som Roger Pontare behövs inte för han är redan tagen!
Tanken på Charlotte Perelli ger ja till maria för de passar henne, Bacon tyckte ja skulle vara Linda Bengtzing...ska man behöva kapa av sig håret nu med?

Tro ni inte ja glömde ta före bilder på salongen idag, men ni kan ju spana in bilder på hemsidan! Kommer några under tiden bilder imorgon och på söndag det färdiga resultatet :)

Natti sötnötar XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback