. -
Annonser från BloggPartner

jäkla schizo

gooood morgon!

Dagrn börjar som vanligt med en promenad....det är verkligen skönt.! Åt super honungsmelon till frukost, mycket smarrigt!

nu har ja äntligen fått svar på varför jag gått runt och känt mig som en vatten absorberad tras!
Men dock står fortfarande min yrsel som ett frågetecken.....
neej de e inte lätt inte!

Ska springa ner på stan nu och checka en kjol på gina, synd bara att jag +100 till kommer ha den :)
Måste ju fixa en lite skojsigt outfit till på lördag då Johan har sitt kalas och sen är de ju Peppes som gäller!
Kanske ses i dimman!
Skulle ju helst haft en klänning från Betsy Johnson, men så bra går det inte ännu!
Eller varför inte Gynnings rosa/vit randiga kläning från igår!?

image186


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback