. -
Annonser från BloggPartner

Paj,Pie...

Måndagen slutade ändå rätt bra, den avslutades med blåbärspaj och vaniljsås med Petra!
Kan säga att jag hade gått o suktat efter blåbärspaj ett bra tag så de satt som ett skott i råttan som man kan uttrycka det!

Det finns kunder/vänner/bekanta och personer som får mig på ett alldeles speciellt humör. De ger mig en speciell känsla! De humöret och den känskan skulle jag kunna vilja behålla föralltid!
Känslan jag är, är att livet känns så lätt, orimligt lätt! Mitt humör blir på topp och jag vill rusa runt o bara le mot hela världen!
Dessa männsikor som ger mig detta rus, oavsett nära vän eller bekant vill jag tacka dig :)


image169

Klippte mitt hår idag, så nu är ideal håret ännu ett par cm längre bort....


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jättefin blogG! Ajuste ikväll är det Gossip Girl!

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

Postat av: maria

Sen har vi dom som sitter som en hemorrojd i fjaset på dig också men det bjuder jag på :)

2008-03-11 @ 18:37:46
URL: http://frankiesaysrelax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback