. -
Annonser från BloggPartner

Rivstart!

Tisdags morgonen startade med en rivstart, skulle ha kund kl 8 och fick därför hoppa min morgonpromenad för att inte behöva gå upp innan natten blivit morgon!
Saken blev ju inte bättre av att jag inte kom i säng förrän 12, shoppade loss på Maxi med Maria kl 21 igår kväll! Hon var även snäll och hjälpte mig att panta alla mina burkar sen förfesterna! Blev i alla fall 90 kr på det=)
Fick även panta 4 st flaskor 2 ggr, eftersom hela petmaskinen hängde sig!

Tisdag, missar ju Elin i the voice men Gossip girl är de som gäller ikväll!

Lyssnar för en gång skull på Rix morgonzoo, de hade några riktigt roliga händelser att berätta om idag, riktigt stod och skrattade när ja blandade färg. Fick konstaterat att jag inte ska ge mig på att tvätta bilen i en biltvätt!

Idag har ja bestämt nu ska jag ta tag i mitt liv! Jag ska inte bara ligga och tänka en massa innan ja somnar varje kväll!
Nu är de allvar, 3 personer har sagt de till mig och för att jag någonsin ska kunna få min önskan uppfylld så är det bara att ta tag i det!
Jag har ju lovat mig sj att inte låta mitt hjärta klappa för någon!

Ingen kan älska dig förrän du sj gör det!

image185


Kommentarer
Postat av: lillabella

90 spänn för pantburkar!! shit,vilken fest alltså!

2008-03-18 @ 10:39:32
Postat av: lillabella

mena mer att om du fick ihopa 90spänn på pantburkar så måste d varit ett sjuhelvetes party!! 50öreburken,d blir många burkar/flaskor vilket e mkt alkohol! el d kanske va från flera fester?

2008-03-19 @ 07:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback