. -
Annonser från BloggPartner

Road inombords

Nu hänger jag inte riktigt med vad som händer!
De senaste 2 dagarna har jag gått runt i små lett för mig sj!
Jag tror att de kan beror på mina (milt sagt nu) knäppa kompisar!
Kan inte få nog av dem, tänk om vi skulle bott i ett litet kollektiv. Då hade jag haft världens vältränade mage av allt skratt!

Idag kom jag äntligen upp och fick gå min morgonrunda, Sanchez var lite små trött men han fick gått hänga på!

image170

Vad gillar vi Rachel Bilsons sten prydda dojjor!?


Kommentarer
Postat av: Petra

Knäpp? say what? wheres the white women at?

2008-03-13 @ 15:04:59
Postat av: maria

Dom är fräcka! Finns att köpa på net-a-porter för en billig peng! Not.

Postat av: sandra

hahaha.. Mjaauuuu Puss

2008-03-13 @ 20:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback