. -
Annonser från BloggPartner

Say what

Jag känner mig som en jag tror klimakterie kvinnna..ena stunden sitter jag och ler och bara skrattar, nästa stund kan jag vilja skrika och gråta!
Kan de vara vädrets fel?
Nej ja tror bestämt att jag har en aning nu!


Måndagar är helt okey ändå! Jag har kommit på de att jag tycker bättre om när man kan accoserar till något speciellt varje dag. som i dag måndag kommer Sofis mode ut, det är ju skoj. Imorgon tisdag är Elin Kling på voice och Gossip girl på kvällen! (Kommer dock missa voice imorgon har ju en kund kl8) Onsdagar och torsdagar e sämre tyvärrr!

Idag när jag satt i bilen hem från jobbet tänkte ja: När jag kommer hem ska jag inte slängapå mig några fula slappekläder utan ta på mig något riktigt fint o bara sitta o njuta i det! Men nu sitter jag här i min grymt fula mjukisbrallor o ett gammalt linnne! Jag förgyllde min vardagskväll med ett lite finare glas till mittt vatten i alla fall!

Är de någon mer än jag som inte lyckas komma in på forever21?? Jag bara måste ha deras dojjor ju!
Fick min AA klänning idag, gillade den lila färgen mer än ja trott! Tror de kommer användas flititgt!

Till min store lycka insåg jag idag att man kan ta foto med min inbyggda webcam :)

Finns det någon som kan säga till mig på skarpen men ändå inte såra mig grymt mycket?
Faaan jag vill bara lyckas och vara lycklig!
AAAAAAAAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback