. -
Annonser från BloggPartner

Tjoooo

Nu har dagarna sprungit iväg igen och ja har inte hunnit uppdatera er!

För er som inte har koll på almenackan så är de fredag idag, härligt med helg!
Just nu är de mycket på G här, fixas i salongen, vår omvandling i lägenheten!
Hittade de perfekta gardinerna på Indiska idag!
Blev kär direkt så de fick kosta vad de ville kosta!
Sprang runt på stan innan jag skulle börja vid 1 idag, handlade på som en galning o drog vad jag trodde var mitt kort!
När jag kom till jobbet o slängde fram datan för att betala fakturer så såg jag att jag hade användt företagskortet!
ATTANS med, att jag alltid ska lyckas krångla till det!
Men ett stort MINUS till swedbank som gör alla sina kort svarta!!!

Kvällen kommer spenderas i Trönninge med familjen. Mamma ville så gärna att hela familjen skulle vara hemma idag och mysa framför tv:n. Hon lockade mig med 12 bitar sushii!
Vem säger nej till det???

Lördagen är ett stort frågetecken ännu, IKEA, stan eller vad ska man göra?
Vill verkligen börja fixa och måla i salongen men man behöver ju en mans hand för att klara av detta!
Ska åka och köpa färg imorgon och lite annat!
Kanon skoooj!

Mamma har nu prackat på mig proviva, en som smakar jordgubb och en med nyponsmak!
Hon är för orolig över mina magsmärtor!

Utbytte några ord med en avlägsen vän idag!
Intressant!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback