. -
Annonser från BloggPartner

Woow spännande!

Nu får vi verkligen inte nog av Gossip Girl sååå spännande! Chuck är ju så gullig mot Blair!

kvällen spenderades med en lång promenad med vovvarna och brorsan, sen gossip kväll hos Sandra. Åkte förbi mitt smultronställe för att tanka, kanon billigt alltiiid!
Passade på att snegla förbi Motorhalland som vanligt, kan inte sluta tråna efter den vita skönheten!

Nu ska jag hoppa i säng och hoppas på att jag vaknar i en stor villa med min hunk brevid i våran stoora säng! Villan är vit med metallic inslag, ett stort rum ska vara uppbyggt av isolerat glas och en öppenspis!
 Det ska vara öppen planlösning och ligga på en höjd med vacker utsikt.
I nästan alla rum hänger de kristllkronor och jag äger en tavla av Gynning.
Hela köket är i högblank vit och svart bänk!
På vår uppfart står såklart 2 st audi en vit Q7 och en svart S5 eller möjligtvis volvo C70!
Som sagt jag hoppas att jag inte vaknar upp ur denna dröm :)


Natti quitepies


Kommentarer
Postat av: Lina

fin blogg :) sovgott!

Postat av: Linda

åh, ja men verkligen, jag trodde att Chuck inte alls var så!
Äslkar Gossipgirl :)

2008-03-18 @ 23:20:59
URL: http://Lindaohlsson.blogg.se
Postat av: Annika

ohh jag älskar Gossip Girl!!! =D

2008-03-18 @ 23:25:47
URL: http://annikaedvardsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback