. -
Annonser från BloggPartner

Good Morgon

Good morgon Sötnötar!

Ääääntligen börjar Gossip Girl igen som följs av DH. Ja säger de igen tisdagar är toppen, nu hoppas vi på att Sandra hinner hem från sin GBG resa. Just de mina nya utemöbler kommer ikväll, har lyckats få till balkongen nu!Bara sovrummet som ska bli lite mer inrett!

Är klar i väldigt god tid denna morgon och sitter nu och hinner blogga för första gången på väldigt länge!  Elin Kling gästar ju Voice som vanligt, alltid skoj o spana in hennes extension. Nu när hon erkännt att de är de så tycker jag att de syns mer än innan! Men hon får verkligen till de där härliga svallet!

Ihelgen är de baluppsättningar som gäller, de kommer nog vara mycket lockar som hänger.
 Den typen har ju hänt med ett par år nu!
Men de är himla skoj att göra uppsätt, inget man gör varje dag precis!

image217

Hur går de med bikini letandet för er?? Jag har köpt min andra denna säsongen. En små blommig och en gul en! Bikinis kan man ha 100000 av :)
Brittans nya bikini bilder är som vanligt väldigt förvirrrande....

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback