. -
Annonser från BloggPartner

Önskan blev sann

När jag gick morgonpromenaden idag så gick jag och hoppades på att de skulle hända något
skoj o spännande idag!
Man kan ju säga att de gick lite i uppfyllelse, jag och Sandra shoppade loss på Bellbox.se och Donnabeuty.se. Vi fick en massa saker för en massa pengar, men vi köpte de "till" företaget!
Längtar tills paketen kommer, de är pakade med Dermalogicas super bra produkter och sen ska jag testa lite av  I.Ds smink!
Sen de andra som hände var att vår snyggaste kund på salongen jobbade hos vår granne! Vi spana lite mellan klippningarna!


Nu hoppas vi att onsdagen med har lite spännande historier att ge oss :)

Dags för DH

XXX


Kommentarer
Postat av: lillabella

du glömde den extremt spännande promenaden med bella, woody o sanchez!

2008-05-13 @ 21:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback