. -
Annonser från BloggPartner

V.19

God morgon sugerpies!
Long time no see eller vad man brukar säga. Såg att Maria(Kåtel) gjort ett stopp här i lördags mellan 3-4 någon gång! Kan säga att den kvällen slutade lite smått i kaos. Jag RÅKADE visa mina troser för korvgubben, eller min man som han sj kallar sig! Det är lite smått äckligt när han säger att vi kommer få fina bebisar. Men  de värsta av alllt var när han skrek de där som Maria(Kåtel) slrev i förra inlägget. Jag kan liksom inte ens skriva de där orden! MIna fingrar vill inte!
När vi kom hem till mig var de fimpa letande i askfatet för Maria/Kåtel) var så röksugen att hon var villiga att gå så långt, måste man så måste man.
Vi båda var grymt hungriga och på min balkong stod några MAX påsar och tanken slog mig att de skulle ligga en hamburare där sen innan på dagen. Den tyckte jag att vi kunde äta, MMM fräscht!
Tanken var att Bacon skulle komma som en räddare i nöden och lämna av mat o cigg. Han kom med cigg till Maria(Kåtel) men ingen mat, för dem hade Johan numera Dead Man Walking snott!
Ja ni förstår själva vilket slut denna kväll fick! Och de helt obegripliga smsen från Frodor var ju bara ett skratt moment för sig sj!

På lördagen är de inflyttningsfest hos Petra(Kåtja) nu får vi allt fundulera ut något nice i present!

Guuuuud vad ja uppskattar min balkong sitter här och bara lapar i mig sol efter min mycket goda frukost! Som bestod av bloggheta smoothien och ägg!

På fredag ska jag äntligen ta tag i det, de kommer gå bra. Men ja kommer inte att sova en blund på heela natten! Martina är du fri fredagmorgon??

Ha en schön tisdag och missa inte DH ikväll!
XXX


Kommentarer
Postat av: lillabella

fri som en fågel! kramis

2008-05-06 @ 16:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback