. -
Annonser från BloggPartner

Äntligen!

Äntligen e jag klar med städning, duschning och rensning i gardroben!
Har även borstat Sanchez, han tycker de e så skönt. O sen har ja inte massa hundår överallt när de e nystädat!

Det blev visst ingen skön söndagspromenad på stan! Fast de va nog lika bra så man inte sprätter mer pengar nu!
Julklappar verkar bli lite dyrare än jag räknat med:)
Men de e ju så kul att ge!

Sitter nu och är så himla efektiv och ändrar min filmlista på lovefilm. ser framemot att få alla de filmerna ja valt! Jag kan verkligens sitta i filmmaraton såhär års!
Några av dem som ja valt e:
Seven
The hottie and the nottie
Nyckel till friheten!

Ooo nu kom ja på en annan film ja måste boka...The pursuit of happinese!
Jag grät som ett barn. Helt hysteriskt. Den e ju såå bra!

Hade tydligen lovat brorsan o pappa attt ja skulle göra dem snyggare idag. Så de blir en runda ut till salongen med idag!
Ska bli kul att se hur brorsan som numera går under smeknamnet fyllet!
Skickade samma sms 4 ggr på rad o stavade druckit-durkit!
Stora syster som man e va jag en sek ifrån att åka o hämta honom i kvibille igåt när dessa sms börjadr strömma in!
Men när ja såg att kl va 1 o att de va svinkallt ut vågade ja inte ge mig ut sj! Tänk om man åker av vägen! Nejnej!
 

Nu ska jag fixa de sista av min städning i min Birthday Suit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback