. -
Annonser från BloggPartner

Bättre sent än aldrig!


Gud vad jag har saknat min blogg. Men de e inte lätt när dataskärmen mest visar ränder i olika färger! Eftersom jag e skapt med kort stubin så är inte de de bästa som hänt!

Helgen har varit så skum, började med spa på hotell skansen som var helt underbart! Skön miljö vacker utsikt och en jäkla go skrubb! Lakanen ska vi inte ens prata om! Jag bara log o gned mig mot lakanen för de var så sköna!
Fredagen bjöd på en helspontan fylla! Men många skratt blev de! Kan bara säga att Petra och Micke bara vill mig allt väl, kanske ibland de inte alltid går deras väg!
Lördagen var blandad med ilska, oro, illamående och en massa frågeteckan! Som tur är så har man i sådana fall Martina och Bellabulle! Utan er är jag halv!
 O så söndag idag, kommer väll gå ut på att få gjort något skoj! Städning e inte alltför skoj. Har skjutit fram den alltför länge, flykten till Martina igår var nog de bästa jag kunde göra! Men när man kom hem idag och slogs av detta krig va man inte lika lycklig!

Man kan vandra runt som ett frågeteckan länge, och sen tro man att de har blivit uppklarade. Man har liksom gett sig sj svar på frågorna. Och verkligen gått med tron om att de är så!
När man sen får de rätta facit står man som de största frågetecknet någonsin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback