. -
Annonser från BloggPartner

inre

Jag har en sådan perfekt känsla för att vakna i rättan tid, precis när gossip girl började
slog ja upp ögonen och bara log för mig sj!

vet inte vad ja ska säga. kan inte hjälpa min inre spärr. stopp nej sluta. ja vet inte vad ja ska göra. jag vet hur man gör. inom detta är ja verkligen ett offer. ju mer ja försöker ju värre blir de. man formas av intryck o händelser i livet. tror jag har formats för mycket efter dem. när man inte vill tänka o känna saker som man gör o sen försöker ändra på de blir ja rädd att man bara ska se fånig ut!

ja som ni märker har ja fastnat i söndagsfunderingar. som imorgon kommer vara bortblåsat!!
S o F är som klistrade på mig..de tycker väll att min lägenhet är några grader för kall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback