. -
Annonser från BloggPartner

myspys

Jag börjar gilla läget just nu, kanske ja inte e så anti jul ändå! Ikväll kommer mamma o antagligen mormor förbi o ska hjäla mig att julpynta. Snälla mamma har köpt julgardiner till min. Ska bli intressant att se!
Jag la även fram min önskan om en siler/vit gran. Plast alltså! Med en masssa färgglada kulor i!
Får se vad hon hittar idag!

Julklappslistan börjar fyllas på mer o mer allt eftersom julen närmar sig. De är ju snart dags för en ny restylane behand, har lyckats dra ner den till en gång om året! De håller så fantastiskt bra!

AAA ja blir galen de finns en bild ja skulle vilja visa er om hur otroligt lik jag är en känd fotbollsspelare. Tyvärr kan ja inte ladda upp den.!
Vad häääänder??


Jag spelar med öppna kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback