. -
Annonser från BloggPartner

Goderafton både herre o fru

Jag är så stolt över mina vänner. Jag sa de till mamma ikväll. Mina vänner har verkligen åstadkommit något bra allihop. De har atit tag i saker som tyngt dem och gjort de som i nuläget verkar rätt! Visst har dem de jobbigt har jag med det jobbigt! Men jag verkligen älskar att kunna finnas där för dem och stötta dem och ge några kloka ord!
Av "säkerhetsskäl" vill ja inte skriva här om vissa saker som mina vänner valt att göra.
 Men er som ja inte tar upp ni vet att ja står bakom er och är enormt stolt över de ni tat er igenom!

Maria, Youpilla, Jum-Jum sk flytta till Norge i början av 2009.
Är glad att du har hittat något som du kan tänka dig att göra!
Petra har på detta året gått igenom en del. Tagit sig ifrån ett långt förhållande sagt upp ett hus! Fått egen lägenhet! Och nu har hon träffat en himla go kille!
Lycka till!
Lena är en nyvunnen liten vänlig själ. Vi står varandra nära. Förstår varandra på ett visst plan!


Kommentarer
Postat av: L

go du är gumman! älskar dig.

2008-09-14 @ 12:55:41
Postat av: sara

jaha..har inte jag gjort något bra eller? ;)

2008-10-03 @ 14:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback