. -
Annonser från BloggPartner

Hej där köp blåbär!

Vilken underbar kväll! Har firat brorsan som fyller hela 15 år idag!
 Kan inte fatta de, när jaser honom köra iväg på in ny moppe och mycket väl stylade hjälm!
Och om 2v fyller min andra broder år. Det är verkligen helt otroligt!
Jag ställer så gärna upp för dem, och lyssnar! Jag blir så glad när de vänder sig till mig om råd och stöd! Jag har kanske inte varit en sån elak syrra ändå!
Trotts våra brutala bråk!

I helgen var jag med om en mycket underlig sak. Jag och Muttie skulle åka och handla på Maxi Högskolan. (När man ska skriva Maxi på mobilen blr de Nazi) Mamma går och plockar på sig blommor och går sedan ut på deras uteavdelning medans jag kollar på cd-skivorna! Plötsligt blir de koolsvart i hela butiken! Personalen börja springa runt och leta efer ficklampor. Medans vissa kunder grips av lätt panik. Lite lätt av min mor. Jag hör henne halvskrika en bit ifrån mig.
-JENNY, Var ääär duuu?
Jag går mot henne och hoppas på att jag inte ska gå in i något, En anställd går förbi oss och mamma kläcker ur sig.
-Vaad är de som händer egentligen??
Neej mamma vad är de som händer, ett strömavbrott kanske! Hon vänder huvudet mot mig och ja känner att hon ger mig sin sura blick! De beslutas att butiken ska utrymmas! Så vi fick snällt åka någon annanstans att handla!

Med mig från Trönnige fick ja en del kläder som jag tror jan bli välanvända denna höst! Mitt rum som jag hade hemma hos famljen är fortfarande fyllt med kläder som ja inte får plats med här i lägenheten!
Men efterom jag har planer på att flytta hem igen så vill jag inte dra runt en massa!
Känner att ja inte kanske skulle må lite bättre av att bo hemma!?
Vem vet?
Att ta beslut är inte min grej!

I veckan är jag sj på jobbet, Sandra är i Turkiet och blir ännu brunare.
Så har ni vägarna förbi kom in och säg hej, förgyll min dag :)

Ikväll är de Helens små underverk på TV, JAA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback