. -
Annonser från BloggPartner

Pepping

Heejsan!
Jag e så peppad, nu jäklar ska ja ta tag idetta. Jag ska gå ner ett antal kg och känna mig piggare! Så alla ni i min närhetkan väll försöka underlätta för mig o inte ta me mig på någon Mcdonalds. Som ja just nu förtillfället är beroende av. Vad e de för berondeframkallade drog de lägger i Mcfeasten???
Tycker den där burgaren borde döpas om till Mcsallad, för de e precis va den består av!
Så imorgon blir de inskrivning på SATS.
Ses vi där möjligen!!

Min alldeles egna Ratemahnudie höll mig sällskap igår kväll. Vi kollade på Paradie hotell maraton. Skrattade ner oss åt Lee-Brith och öste kärlesförklaringar till Patrik.
För go den kille!!! Tycker verkligen att han o Olinda är som klippta o skurna förvandra!
Killar med humor, om ändå alla hade de!!
Sen hände väll något mycket mindre roligt med. Eller Maria skrattade åt de. Jag lekte modell, men tro inte att ja posade för att framhäva mina snyggaste sidor! Bilderna skrämde livet ur mig sj! Där ligger Gert i lä med sina grimascher!
Om ja någon gång i livet får för mig att lägga ut dem så måste ja nog hoppa i nissan sen!

OOO just de, va på Nordic safari på Eurstop och kom över 3 plagg. Bla en Twist and Tango skjorta. helt rätt modell, fastande direkt för den. När ja efter en stund såg att de va ta 3 betala för 2 så a de kört. Då fick ett lite längre svart linne och ett annat med en text på följa med hem. Alla 3 för 500!!
De e bra shopping!

Frans bara växer och växer, stackaren har varit allergis mot hans valpfoder. Så man kan näsatn tro att han e en dalmatin. Håller tummarna för att de nya fodret ska göra honom snyggare och minder klig!
 Nu väger han hela 1,3 kg och Sanchez har fästs sig vid honom :)


Kommentarer
Postat av: maria

SATS HERE WE COME! Ring när du slutar så går vi och fixar biffen :) Det ska fanemig bli glamour!

Postat av: Caroline

haha, tror också dem har någon beroendeframkallande drog i mcfeast ;P

2008-09-09 @ 20:40:44
URL: http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback