. -
Annonser från BloggPartner

Tjongimedaljongen

Nu dag, och de är äntligen torsdag! Helgen känns som om den kommer och räddar mig!

De liksom tänds små gnistor i mig när jag får saker att se framemot!
Just nu kan ja knappt vänta på helgen då jag och Martina ska ner till Malmö och bo på hotell, shoppa
 (Martina behöver lite uppdatering i sin gardrob) och äta gott!
Sådan saker behövs för att förgylla vardagen!

Igår kväll fick ja äntligen sett en Djävulsk romans. Kommer knappt ihåg denna film. Men den var riktigt bra, lika bra som jag minns den!
Vill ni se en riktig sago film, hyr då Stardust!
OO en annan film ni måste se är ju Factory Girl! Vilken otroligt bra instas Sienna gör i den filmen som Edie Sedgwick.
Jag har som ni kanske märker fastnat i film träsket, och ja älskar de!

Som många andra har jag ju skrivit min Things to shopp lista inför hösten!
Har faktiskt hunnit avverka en del på den redan!
De som ja just nu efter söker är en stor härlig multifärgad kofta och ett par shjysta jeans!
Sen har ni några bra tips om vart man kan hitta bra bas linnen?? Gärna lite längre!
Gina och H&M har jag gett upp!!

Hittade lite bilder på min "nya" gamla data:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback