. -
Annonser från BloggPartner

Tuppjuck

Viiilken helg, de har verkligen varit en av de bästa på mycket länge!
Salongens 2 års firande skedde på fredagen! Var himla roligt att få festa tillsammans med kollegan Sandra igen! Vi startade här hos mig med en flaska vin. Sen hoppsde vi in i taxin, där chaffisen hånade vår salongen pga dess placering! Men va fan man kan  ju inte vara tyken om man har suttit i en taxi i 20år!
Vår salongen i GETINGE går ju super bra!
What seems to be the officer problem?
Efter en lång tids väntan på maten och 2 cosmopolitan o 1 glas vin kommer maten in, med fel sorts potatis. Men djävulskt gott ändå!
Servitören var ju hos himla gullig och mån om oss!
När alkoholen börjat slå till kom Iman och Tobias förbi med lite glatt sällskap. Jag satt och ville lära mig uttala drinken Mo-hi-to. Först var de Mo-Shi-to och sen när killarna sprang på toa vågade ja kalla till mig servitören och uttala denna dryck.
O upplevelsen var verkligen ingen AHA, både jag o Sandra blev mykke besvikna!
Man kände ju sig som en ko med gräs i flabben!
Kvällen fortsatte på bulls, där en kille som hängde med en bekant vände sig om mot mig med tron om att ja inte hörde honom. Han säger då till min bekant:
Oj, hon var stor!!!
Jag petar han på axlen o säger ursäkta vad sa du!
Jäkla skalleper, Står där och slänger en massa förnedringar! I ungefär 10 min tog ja åt mig men insåg sen att de finns faktiskt andra som inte ens delar den tanken liite!
Fredagen slutar mycket spännande med en ny bekantskap som ja hoppas utvecklas :)

Lördagen behöver vi ju inte ens ta upp, haha! Sandra/Gert och Maria/Ratemahnudie lyckades få mig riktigt på partyhumör.
En helgalen kväll utspelas på Mårtensson, som både ja o Gert har saknat mykke!

Dock delar vi inte alltid samma humor, Att sparka någon lite lätt på foten så personen snubblar till lite kan ju vara roligt. Men inte om personen är på väg hem halv 4 med en del alkohol i kroppen! Kan säga att mitt fall pga Sandras "lätta" spark orsakde en del smärta o en sönder rispad sko!

The madness goes on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback