. -
Annonser från BloggPartner

AAA

Jag är på frukansvärt kasst humör, verkligen inget blir som jag vill. Och sen tjuriga männsikor skulle jag kunna vika ihop och packa ner i ett kuvert o skicka till ingen mans land. Är så trött. Ingen flytt blir de heller, HFAB sa att jag inte fick flytta förrän 1 Maj så nu bor jag i ett krigsområde. Hur fan ska ja kunna bo i detta, o inte tänker jag packa upp allt som jag så fint att lagt ner ordentligt. Denna veckan är i alla fall löst, då låter fina Martina mig bo hos henne. Och inte nog med de hon är så snäll med att ge en mat. Så ordentligt som jag äter hos henne e ju bara för bra!
En riktigt bra tjej de där,
Bella ska vara glad o ha en sån mamma o killen Kuno ska ju bara prisa henne till gudarna tycker jag!

Ikväll snackas de om kareoke, bulls el café...får se om jätte sura jenny kommer på bättre humör..OO by the way hur bra är inte Lifehouse nya låt what ever it takes. Ganska mycket Jenny över den låten. Jag känner inte för något annat än att sitta i bilen o köra typ 100 mil med Darins nya låt på max volum och bara inte tänka på något!
Jag får skylla mig sj, jag går alltid händelserna i förväg o drömmer mig in i scenarion. Jag ser scener som jag kan dagdrömma om i evigheter. Jag tänker på dem och tror verkligen att de kommer bli så. Sen när dagen gårmot sitt slut och man ligger i sängen och inget av de man hoppats har hänt så kännns de hopplöst, jag känner mig hopplös. Men kan ändå somna positiv om att de faktiskt kommer en morgondag...
Så idag hopppas jag på nytt, jag drömmer på nytt om något av scenariona.
Bara ett sms i alla :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback