. -
Annonser från BloggPartner

alla förtjänar de bästa!

Helgen verkade så lovande, jag var på ok humör. trodde inget kunde gå emot mig. jag log i soffan på söndagen med ett leende på läpparna, o i bilen till jobbet var ja på galet bra humör!
Sedan rasar fasaden på mindre än 2 min!
Jag lyckas alltid leva i en avskild del. de ja tror kommer ske. varför blir ja ALLTID förd bakom ljuset!
tror folk ja är dum i huvudet. jag tar inte detta. ja kommer inte sitta här som ett fån o bara ta de!
men just nu har ja inget annat alternativ!
jag vill bara få känna lycka, sådant som ja kände i torsdags, fredags, lördags o söndags.
aaa ja hatar mig sj för att jag är så negativ, men vad ska ja göra när ja aldrig får chansen att bygga på de positiva som händer. De känns som om varje gång ja reser mig upp och är på väg uppåt,
står de en dvärg med svärd o kapar mig vid knäna igen!

snart kommer brorsan, vi ska träna. har äntligen blivit rlativt frisk:) ska bli skönt att få svettas o plågas lite. tror de kommer bli hårt idag! med tanke på att ja känner enorm ilska o besvikelse inom mig.
tae kwon do var verkligen bra i sådana här lägen. man gick dit som ett oväder o kom därifrån som en ny människa!

ja borde nog stänga ner denna bolggen och köpa mig en dagbok att få skriva av mig i! Där kan ja ju direkt skriva till personen ifråga utan att hänga ut någon.
haha tanken på om ja skulle göra de här är inget annat än skrämmande, stackars männsikor!

nu lite uppvärmning med hundarna!!
mina ögonstenar. ska fixa så ja kan lägga över lite bilder på dem, har samlat på mig en massa fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback