. -
Annonser från BloggPartner

:)

OO jag har kommit igång med allt igen, efter min lååånga sjukdom och långa återhämtningstid. Jag älskar smärtan av träningsvärk. När ja gick morgon promenaden idag, kände jag mig som duracell kanin hemiself. Jag bara gick o gick, o smärtan i stjärten kändes lagom mycket.
Vem kommer vara tajtast i sommar,,aaa jo ja;)
ska bli spännande o se om ja lyckas hålla mig undan fotknöls kaparen nu!

Gårkvällen innebar mycket lek för hundar. Först träffade vi min och vovvarna favorit, Zorrow. Även dvärgspetsarna Lenox och Enzo hängde på. Frans hittade sin favvo dirket, han och Lennox funkade hur bra som helst ihop!
Sanchez dock bredde på sina gay rykten ännu mer! Att han aldrig kan leka normalt!
När vi kom efter lekrundan på rotorp ropar grannen nedanför som har lilla söta siri!
Frans största kärlek, detta innebar ännu mer lek i trädgården utanför!
Min största lycka är att se andra lyckliga!

O nu spelar dem if you seek amy på tv, brittan kan hon! Igår i bilen till jobbet hittade jag en gammal skiva som heter, Svenska Ballader!
Nostalgi, guud vad ja sjöng o stoande!
Speciellt 2 låtar grep tag i mig...
En gammal håkan låt, texten gav mig ståpäls. han sjöng precis de man vill höra av en man!
Sen har vi då eva dahlgrens låt, änglen i rummet!
Tårarna sprutade, så jäkla bra, nu e de den och May it be som slåss om att spelas på
min begravning någon gång i framtiden!

Nu smink o kläder på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback