. -
Annonser från BloggPartner

girls just not always just wanna have fun!

Helgen börjar helt ok, efer jobbet drog jag o vovvarna ner till stranden, då de fick springa runt och jag satte mig o solade. ringde alla mina vänner för o kolla om de vill!
trist!
kvällen planeras typ fortfarande, men i detta läget är de lite vin hos martina som gäller
sedan möjligen fest hos huttulinen!
Jag har lite pirr i kropppen, kvällen kan sluta lite nuts och helt oförberett.
de gillar VI!!

Imon ska Martina hjälpa mig med håret, e sååå tacksam! Ingen som tackar nej till att få håret fixat ju, och de va ett tag sedan mitt hår fick sig en omgång!
Jag får leda henne fram och säga hur hon sak göra med det!!
Tror de kommer bli kalas fint!

Hoppas vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback