. -
Annonser från BloggPartner

händelserna i förväg

jag har ni bokat söndagskvällen, den kommer spenderas framför filmen, the last kiss.
jag är en kvinna som är mycket emot otrohet och står fast vid att otrohet nästan går vid tanken på att vara de, neej ínte riktigt men ja är väldigt rädd för att råka ut för de igen, och mycket rädd för att någon någonsin ska få känna de sveket. känslan när man får reda på de, är helt jäkla obeskrivlig.
ja har aldrig förlåtit de med hela mitt hjärta, men ja har gjort valet att försöka.
men de har inte gått, men ja kan säga att när ja ser the last kiss...och hur denna man kämpar för att visa hur mycket han ångrar sitt snesteg så skulle ja kunna slänga mig i hans armar och ta tillbaka honom på nolltid!
filmen går rakt igenom mig och stannar där!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback