. -
Annonser från BloggPartner

relationer

man kommer alltid ha olika relationer med olika människor. vissa relationer kommer vara som dom är livet ut, man går inte riktigt ihop och har lärt sig de. då låter man relationen stanna där. sen finns de personer som man har en nära relation till som med stor säkerhet kommer vara sådan. de e 2olika grupper. jag delar in alla mina olika relationer i grupper. vad de står o vad de betyder för mig.
men sen finns de 2-3personer som jag aldrig kommer kunna placera i något fack. de betyder mycket för mig och jag vill ha dem nära mig.men de går bara inte. vi får inte de attf funka.
de är säkert de som gör spänningen mellan personen o mig så speciell.
de finns en person som ja inte pratar med särkilt ofta, de var säkert 1 år sen. men ändå kan ja inte släppa de och bry mig om personen och vill allt väl. men ja vet oxå att om vi skulle ha kontakten skulle de inte va värt de.
jag vill ha dessa 2 personer som mina drömobjekt. inte ha dem i någon grupp. utan bara få ha dem i en grupp som är speciell. en grupp som jag sj placerat dem i efter de vi gått igenom!


Mina tankar kring detta fick jag från filmen
Vicky, Christina, Barcelona!
Se den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback