. -
Annonser från BloggPartner

svennebanan!

alltså jag har hitttat sommarplågan nr 1...looptroop med svennebanan! såå jäkla bra, sådär irriterande men skönt floow ;)
Sen lite härlig göteborska emellanåt!
Lyssna och njut på youtube!

nysshemkommen från en jäkla roadtripp, sandra hämtade upp mig för att bege oss till bulls där de väntade käk, ja togmig även ett glas vin, vinet måste haft en halt på 20% för ja kände mig riktigt go i boet efter de glaset! vidare hem till mig där al quaida väntade (mina hundar) de behövde ut på en liten runda. vidare till tina som ja köpte med mig lite ben&jerry glass till för de e hon värd....glass jäklen gick lös på 60 spänn...rena rama rånet utbrister jag i kassan och kassörskan och kunden bakom skrattar högt.med rött ansikte knatar jag ut i bilen igen.
tugget hos martina blev rätt gott, så där hetsigt som de blir lätt! och hör och höpna en jäkla massa skiiiit snack ;)
vidare ner på stan för att sätta oss på fox...lyssna på lite kareoke. Stoppas på vägen av en man som skriker:

-Nä men tjena snyggingar!
-hejhej snygging
-ni var fan de snyggaste jag sätt, kom här och hjälp mig ringa min tjej!
-men visst, har du hennes numer dä då?
- näää, men är ni sånnadär gislaveds tjejer..?
-nej från trönninge och laholm!
-är ni systrar??
han tar tag i sandras hand, för jag ser till att stå en bit bort, och pussar den..ja lovar att de såg ut som han lagt en lorska på hennes hand!! UU!
sen ville den lilla mannen kramas och säger ytterlga en gång hur snygga vi är!
-tack, de var de snällaste vi hört i år, säger jag o ler.
vi vandrar vidare och kommer in till ett nästan tomt fox...ingen hit!
Kvällen avslutas i soffan med lite mysmusik och kel me S o F!
Imorgon ska helgen planeras och de är dags för massage. Kanske de kan bli en bra start på de hela:)


natti mina .... fantasi finns inte..ni får vara mina vad ni vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback