. -
Annonser från BloggPartner

vet inte vad som är värst!

Ja nu har jag legat i influensa sen i lördags, högfeber, ont i varenda kroppsdel och led. Men jag vet inte om de är det värsta, min lilla Frans har gnytt,pipit och ylat konstant i 3 dygn! Han har sprungit runt som en förbytt och inte sovit el ätit något i princip! Så när jagh ar legat sjuk och behövt vila för att kunna komma tillbaka till jobbet så fortsom möjligt har man ta hand om Frans så inte grannarna får tuppjuck! Så runt 5 i morse tyckte han de var dags att sätta igång på alllvar! Jag vaknade i en pöl av svett och  min grå tröja var svart av all svett, får man febertoppar på nätterna eller?

Har gjort min lite te, inget som är ätbart går ner nästan. För de klumpar sig och jag får svårare att andas. Fattar inte varför läkaren inte skrev ut pulmicort till mig, nej istället fick jag hostmedicin som jag inte hadr ork att hämta efter den förbaskade väntetiden! Ja jag är negativ men de e omöjligt att vara något annat i denna sits!

Är de någon hanägare som kan ge mig TIPS, vad kan man göra för att lugna honom, tiken har ett tag kvar o löpa!!?


inte så oskyldig längre, din sömnförstörare, men jag kan inte va arg på han. han vet ju inte bättre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback