. -
Annonser från BloggPartner

Gråt inte över någon som inte skulle gråta för dig

de sista dagarna har jag saknat det där extremt mycket!
I över 5 år har jag levt utan de, ibland med positiv känsla men mestandels med en nedstämdhet!
Jag saknar de där som man känner när den man tycker extremt mycket om
tar en i hand om man blir alldeles varm i hela kroppen!
Men vill bara stanna där för evigt ihop! När man får en lång kram och man bara finns där i den stunden!
Eller när man vaknar på natten och möts av ens andra hälft, som ligger där med öppna armar
så man bara kan krypa intill!
I över 5 års tid har jag levt utan dessa känslor, jag tror på allvar att jag inte kommer leva med dem på evigheter heller för den delen!
För jag har fått lära mig att den ända vägen till riktigt kärlek verkar ju vara att leka!
Det är inget ja finner intressant!
Jag gillar när de inte blir komplicerat. Det skrämmer mig och gör mig avtänd!
Jag tror att  börjar de komplicerat är risken står att de fortsätter så, och en kärleks historia ska inte kantas och täras sönder pga en massa gammalt!
Sen är man ju kontrollbehovet sj, och de gör att man har extremt svårt att lita på människor!
En kille jag lärde känna för en kort tid sen var verkligen en sån människa som får mig att känna mig trygg!
Han säger precis vad han känner och tyckter men skäms inte för de, inga konstigheter när man rings vid då och då!
Jag kan sitta och tänka mig djupare och djupare i detta!
För alla ggr de skiter sig med den personen man är villig att ge en chans så klandrar man honom!
Men vad säger att de inte är jag!
Jag är ingen lätt person. Jag följer inte ens de jag skirivit här ovan sj!
Men de blir lättare att vara öppen och ärlig om man vet vartman har varandra!

Så till alla er som sitter och håller tillbaka på de där samtalet el smset! Gör INTE de! Ringa, skicka el ta kontakt på nått sätt om de ärvad du vill!
Sj slängde jag iväg ett sms igår som jag med stolthet hållt länge på! Men så bra de kändes efter när man fick respons!
Jag vill inte gå miste om en andra hälft bara pga spel, osäkerhet el stolthet!
Man kan inte vinna om man inte satsar!
Och jag vet att de finns en del högvinster där ute!


Kommentarer
Postat av: Anonym

precis vad jag behövde höra just nu .

tack det hjälpte ! måste, men har verkligen inte velat, stoltheten har hindrat mig.

lycka till med allt.

tack igen

kram.

2009-09-09 @ 09:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback