. -
Annonser från BloggPartner

Roast

Hej alla goa människor!

Nyss hemkommen från stan, blev lite shopping och lite present inhandling! Är ju kalas på lördag!
Jag hittade mina drömdojjor men de får funderas lite till på. Inga förhastade affärer;)

Sitter nu o kollar på fresh prince in bel air. Väntar på bror min, ska bege oss till gymmet! Hopppas nu Lena hinner hem så hon kan följa med. Alltid skoj med sällskap!

Var inne på kicks, luktade på alla dofter, som finns i taxfree katalogen. Snart åker vi, längtar och få komma iväg!
Kom väll inte fram till något direkt inom parfym frågan. Har med mig några doft stickor som jag får sniffa på under dagen!! Innan ett beslut tas om vad som ska beställas!!

Efter morgonpromenaden la ja mig i soffan och kollade på Benjamin Button filmen. Alltså jag har aldrig myror i brallan, men efter denna långfilm var jag rejält sprallig!!
Vet inte vad ja tycker. Sevärd, visst men inte mer än en gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback