. -
Annonser från BloggPartner

Utan kärlek har man inget!

Har sett 2 underbara filmer idag, el en i allafall. Australia var mer en spännande och lite smårolig film. Med en mycket bra skådespelar, Hugh Jackman! En ren kärleksfilm om äkta kärlek. Sådan kärlek som jag tror många drömmer om och hoppas på!
Dessvärre tror jag de är 2 på 100 som får uppleva den!
Changeling med Angelina Jolie var en film som man inte släppt en minut. Filmer som bygger på sanna historier gör mig extra faschinerad!
Det var inte långt till lipen, tanken med att dö med en så stor olöst händelse måste vara något av de värsta man kan förbannas med!

Sista lediga måndagen imorgon, lite ångestladdat. Men jag tror minsann att min tid på gymmet idag fick mig att släppa många eneverande tankar. Lena var duktig o joggade hela tiden medans jag och brorsan slet ut oss på maskinerna! Mina 15 minuters extremt raska gång gjorde mig rent ut sagt äckligt svettig och de kändes som om jag svettades onatruligt mycket!?

När sweetchild of mine spelades vände jag mig mot Lena och möttes av de breddaste smilet man kan tänka sig och 2 tummar upp!

Denna låt spelades även igår på morfars och jag fick då skicka ett sentimentalt sms till Maria som ska spendera en vecka på Palma!

Denna låt är nämligen skriven till oss:)

Utgången var ingen höjdare, många försvann på olika håll. Och jag gick ensam till Mårtensson för att möta upp Sandra och lyckades slippa kön!
Det finns en gud!!!
Väl inne hittade jag inte henne och var 120 kr fattigare på 5 min! Begav mig till donken där Lena, Lenas syrra och deras kusin väntade.
Kuppen sno Jimmys cheeseburgare gick kalas. Inget o vara stolt över då killen inte hade en chans att säga emot!

 

Nu ska ja lägga mig och hoppas på samma dröm inatt, för då är det verkligen så jag känner!
Men då ställer jag mig frågan igen!

-Huuuur ska ja ta mig till? Säger man något till stackaren som invaderar mina tankar!
Det känns som om den frågan besvaras av honom sj, om jag ska säga något!


Kommentarer
Postat av: Lena

så du minns inte ditt jättevrååål-tjohejsan på dansgolvet igår när "sweet child of mine" spelades..? ;D det var den flashback-bilden som utlöste mitt megasmile.. haha



sov gott älskade du!

2009-08-30 @ 23:25:51
Postat av: maria

SAAAAKNAR DIG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback