. -
Annonser från BloggPartner

We are shadows

Vilka 3 veckors semester jag har haft detta året! I tisdags var de slut och jag anlände till jobbet lite efter 9, antog att de var en del att stå i innan kunden kom! O vad rätt jag hade, telefonen ringde ner mig och kunderna strömmade in!
Jag är verkligen stresstålig men denna veckan har jag varit nära att sätta mig ner o gråta.
Kunderna blir klart besvikna när de inte finns tider till dem!
Så när jag idag lämnade jobber runt 2 och gasade ner till stranden fick jag mig en välbehövlig pause. Sanchez och Frans träffade en vän,
Jag träffade 2 nya bekantskaper!
2 kvinnor runt 40 som var hur trevliga som helst. De tyckte väll synd om mig som log sj och bad mig flytta min filt till dem!
Vi snackde hundsnack i 3 timmar!
Jag insåg att mitt lilla al quida inte är så hemska som ja tror. De kan också vara exemplariska hundar!

Denna semestern har gett mig så mycket. Stockholmskillarna vi lärde känna gav mig mer skratt än jag fått de sista 2 år. Shiiit vilka underbara människor. Genom snälla och äkta. Inga ytligheter!
Ska se om ja har fått några pics på dem!
Men vill ni lära känna en av dem så gå in på youtub.....sök på call on janne
och tryck på killen med oranga kläder :)

Jag har suttit här nu och stirrat på skärmen. Har en massa jag vill få ur mig. Men de går inte här. Fast jag vill att de ska läsas vill jag ändå inte de!
Jag vet aldrig om jag ska visa att jag är sårad eller om jag ska hålla hård fasad. Vet inte om jag vill unna visa läsare den glädjen att de lyckats såra mig och få mig ur balans ännu en gång!

Ska leta reda på lite roliga sommarbilder nu som får mig att minnas de bra!

O lena läser du detta så säger jag de igen, Jag saaaaaknar dig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saaaaaaknaaaar dig ännu meeeeer!

2009-08-08 @ 11:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback