. -
Annonser från BloggPartner

22.03

Jag börjar få kalla fötter, o alla andra liknelser man gör med att bli nervös och osäker!
Vad fan håller jag på med, förstör jag mer än jag kommer göra bra!?!?!
Men som ja tänker, man ska inte se problemen förrän de finns!!

Kollar paradise, alltså VARFÖR gillar ja sånna skitprogram!!??
Man blir ju avis på all sol o värne...o allt gos som folket där inne får!
Tänk att ha någon i en sked varje natt!

Tog en fika med Kimpa innan, jag kommer göra allt för att få med mig honom till sthlm, de hde känts toppen att få med sig den lilla liraren!
han behöver den flytten lika mycket som mig, nytt folk o nya upplevelser.
Folk i halmstad hållar för fanken kvar de gamla i år efter.
Släpp det!
Jag ska aldrig mer dömma en person innan ja bildat min egna uppfattning! För jag tror tyvätt ibland att man missar en del sköna männsikor genom sitt dömande!
Och va fanken ja lovar mig sj hela tiden att säga vad ja känner och tycker men så fort man får chansen så sumpar man den genom att knipa flabben hårdare än vanligt!
Snart kommer de inte fler chanser,,,,

Jenny sluta tänka o lev istället...o detsamma gäller er.
Våga inse vad du känner och vad du vill!
Ta steget..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback