. -
Annonser från BloggPartner

22.11

Min första julklapp detta året var från Lena som känner mig alldeles för väl! Hon läser för fanken mina tankar..
Creepy!


Ska påbörja denna läsning efter Elsas mode.

Såg förövrigt 2012 i Örebro igår, gillade nog den. Men de e trist att man ska kunna lista ut allt innan de händer!
Både Åsa, Berny o Kurre trodde de skulle slockna under filmens gång, trotts att vi gick på den som började kl 18!?

Ikväll blir de ett glas vin nere på stan, ska få sällskap av Emilie. En tjej som har vatt kund hos mig i 4 år. Att man har haft turen med såå underbara kunder.
Kan ju inte säga annat än att ja kommer sakna ihjäl mig efter er alla!

 

Har några "nya" låtar på repeat nu..

Alica Keyes-trying sleep whit a broken heart
Måns- Impossible
Leona Lewis- Happy

O den där med hästpojken...trummor o hat tror ja den heter...
Bara lite musik tipas om du har tid över :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback