. -
Annonser från BloggPartner

23.47

Finally hemma efter 15 tim på jobbet!
Har ju dock blivit fin i håret igen, nu kan man nästan tro att jag är carrot topz dotter!!

Vad säger ni kära vänner, snart e de nyår. Visste våre de mysigt o samla alla nära o äta gott o dricka en massa gott, sen smälla en massa "tjusiga" smällare.
Dela en nyårskyss ;)
Jag kan fixa mat o efterätt, de tycker ja bara e skoj.
Men sen vill man ju vara på något mysigt ställe, inte min lilla skrubb!

Imorgon läggs min lägenhet ut, så först till kvarn. Kommer bli skoj med intervjuer, vill ju ha en pålitlig person som kan ta hand om min skrubb tills ja e tillbaka!!
Gillar ju minl ägenhet


O till alla tjejer som har ide torka på julklappar till era män, ja sprudlar av ider.
Har ju kunnat lagra en massa alternativ på 6år!


Kommer inte få ro o sova nu, men imon e de bio med MYCKET skoj sällskap, får hålla martina i ena handen o josse i andra. De sitter säkert o saknar sina män så ja ställer upp med en hand!


Kommentarer
Postat av: bellabulle

du e ju bara för söt gumman! Ses ikväll:)

2009-12-16 @ 10:03:03
Postat av: Josefine

Jag håller mer än gärna din hand ikväll =)

2009-12-16 @ 15:36:42
Postat av: Lena

kanske dags att ta upp kontakten med micke match? ;D hihihi... ses ikväll sötnos. puss

2009-12-18 @ 12:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback