. -
Annonser från BloggPartner

Hela 3 veckor o 6 dagar

Så längesedan är de sen ja bloggande! Varje dag saknar jag de men ändå får ja aldrig tummen ur att komma in här o skriva några rader! Tror de beror på at jag ha så mykket jag vill säga er och dela med mig av. Så jag vet helt enkelt inte vart ja ska börja eller vad jag ska sluta med!
Idag var en ypperlig dag att börja om på bloggen, min kollega är sjuk och datan fick följa med till salongen! Roligare att sitta vid den än att glo igenom tidningarna som jag redan läst 2 ggr!
Fick även med mig några nya modetidningar. Men klarar inte av att kolla idem så får hålla mig borta från att bläddra i dem! På varenda sida är de kläder som ja vill ha i min ägo, o med tanke på mitt köpstopp är de inte värt att utsätta sig för de ha begäret! Att sedan alla modeller är smala o brunbrända gör inte heller saken bättre nu när ja inte kunnat träna på ett bra tag pga min onda hals och feberkänsla!!

Imorgon får vi se om en av mina flickdrömmar blir uppfyllda, annars är ja inte rädd för att leta vidare.
 Jag tror o vill att de ska gå igenom!!!
En ledtråd är.....
hmmm...
inte så många ensamma stunder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback