. -
Annonser från BloggPartner

När??

När hände detta...? De börjar som en vanlighistoria..en kille kommer o klipper sig och vi prataroch har trevligt som jag har med många av mina kunder! The good ones dras till mig tydligen!
Med denna man har jag länge försökt lista ut om han e ensam el har sällskap som de så fint heter
men han har liksom varit en gåta!

Så nu har ja fått några mail från honom..o de innehåller ord som jag aldrig har fått höra!
Morgonfjäril!?
Fint men jag sitter med ett smile på läpparna!
UUU hur ska de kännas när han kommer o klipper sig..
o inbjuden blev man på en fika med, i hans nya hus!!!


Kommentarer
Postat av: Lena

ååååååååhh!!! nu får jag fjärilar i magen!

2009-02-12 @ 12:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback